VIS IN DE BOX Veelgestelde vragen


Het kan natuurlijk zijn dat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen vermeld staat.
Neem dan contact met ons op, dan beantwoorden wij je vraag graag.

Hoeveel zit er in een box?

Je kunt zelf 6 visproducten per visbox kiezen. Er staat aangegeven hoeveel vis je per product ontvangt. De samenstelling van de Visbox bepaal je dus zelf.

Wanneer bezorgen jullie?

We bezorgen de vispakketten van maandag t/m vrijdag tussen 17.00 en 22.00 uur. Je ontvangt op de dag dat je bestelling geleverd word tussen 15.00-16.00 uur via e-mail een track & trace code van Trunkrs zodat je eenvoudig jouw bestelling realtime kunt volgen.  

Kan ik ook afwijkende hoeveelheden bestellen?

Bij alle visboxen kies je 6 visproducten. Alle producten per box staan aangegeven per hoeveelheid of gewicht. Wil je een afwijkende hoeveelheid bestellen? Breng dan een bezoek aan onze webshop Onlinevis.nl.

Wanneer kan ik het beste bestellen?

Bestel je VIS IN DE BOX van maandag t/m donderdag tot 23.59 uur voor levering de volgende avond tussen 17.00 en 22.00 uur. Bestel je op vrijdag, zaterdag of zondag voor 23.59 uur dan verwerken wij je bestelling de maandag erop volgend. 

Hoe lang kan ik verse vis bewaren?
Verse vis van VIS IN DE BOX kun je tenminste 5 dagen in de koelkast bewaren. Bij VIS IN DE BOX adviseren wij je om de vis eerder op te eten, want hoe verser, hoe beter! Verse vis is het lekkerst! 
Hoe kan ik betalen?

Bij VIS IN DE BOX maken wij het je gemakkelijk en je kunt u op verschillende manieren betalen, namelijk via:

  • iDeal (gratis)
  • Bankoverschrijving (gratis)
  • Bitcoin (gratis: op aanvraag)

Neem contact met ons op via info@onlinevis.nl. Zodra wij je betaling hebben ontvangen gaan wij over tot verzending van je bestelling.

Is er een minimale of maximale bestelwaarde?

Bij VIS IN DE BOX hanteren wij geen maximale bestelwaarde, je kunt zoveel boxen bestellen als je wilt. De minimale bestelwaarde is de waarde van één visbox.

 
Wat kan ik met de koelelementen doen?

De VIS IN DE BOX koelelementen, die je bij jouw box geleverd krijgt, kun je opnieuw invriezen en gebruiken. Heeft dat niet jouw voorkeur prik ze dan lek en laat de vloeistof door de goot spoelen (deze is niet slecht voor het milieu). Het resterende plastic van de koelelement kun je daarna bij het PMD afval stoppen.

 
Kan ik verse vis invriezen?
VIS IN DE BOX verse vis kan gevacumeerd worden ingevroren en is diepgevroren tot 3 maanden houdbaar. Mocht het niet mogelijk zijn dan staat dit vermeld op het etiket.

 

Ik ben zwanger, mag ik dan wel gerookte vis eten?

Tijdens een zwangerschap is het goed om af en toe een gezonde vette vis te eten. Onze producten vallen daar natuurlijk ook onder, omdat deze rijk zijn aan omega-3 vetzuren. Vers gerookte paling en andere vis zijn daarom geen probleem, mits deze niet vacuüm verpakt worden. Ben je zwanger en wil je niet vacuüm verpakte producten bij ons bestellen? Dat kan! Stuur een mailtje naar info@visindebox.nl en wij zorgen ervoor dat het in orde komt.

Wat je overigens zonder probleem kunt doen is de gerookte producten (al dan niet vacuüm verpakt) in een warm gerecht verwerken. Dit is veilig, want door verhitting worden de bacteriën gedood.
Bezorgen jullie ook in het buitenland?

VIS IN DE BOX bezorgt door heel Nederland en niet in het buitenland.

Ik heb meer vragen over mijn bezorging

Voor specifieke informatie over het tijdstip van bezorging of de status van je VIS IN DE BOX neem je contact opnemen met onze bezorgpartener Trunkrs

Wat is een Beekridder?

Beekridder is een zoetwatervis uit IJsland die biologisch wordt gekweekt en daarom zeer zuiver van smaak is. Beekridder lijkt enigszins op zalm maar is iets kleiner, minder vet en fijner van smaak. VIS IN DE BOX verkoopt deze vis niet alleen vers maar ook gerookt..

Kan ik gerookte vis invriezen?

Ja. De gevacumeerde gerookte producten van VIS IN DE BOX zijn geschikt om in te vriezen. Ons advies is wel om de verpakking niet te openen. Goed diepgevroren zijn de gerookte producten tot 6 maanden houdbaar, mits jouw diepvries op minimaal -15 staat ingesteld. Indien er gerookte producten zijn niet kunnen worden ingevroren, dan kun je dit lezen op het etiket.

Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?

Heb je een verkeerdere bestelling geplaatst? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Indien wij je bestelling nog niet hebben aangeboden bij Trunkrs voor verzending dan kunnen wij je bestelling eenvoudig wijzigen.

Ik heb een VIS IN DE BOX besteld, maar geen e-mail ontvangen

Het is mogelijk dat e-mails die vanuit Visindebox.nl automatisch worden verstuurd, door je spamfilter worden tegengehouden. Het is ook mogelijk dat je het bestelproces te snel heeft afgesloten. Mocht je geen e-mail hebben hebben ontvangen, stuur dat een e-mail naar: info@onlinevis.nl. 

Voor vragen over je bezorging of uw track & trace neem dan contact op met Trunkrs

Mijn bestelling is vertraagd, wat nu?

Een VIS IN DE BOX wordt goed gekoeld verstuurd en worden in 95% van de gevallen binnen 24 uur bezorgd. Het kan voorkomen dat uw VIS IN DE BOX een dag vertraagd is. Geen zorgen, we versturen onze pakketten heel goed gekoeld, zodat uw producten tot 48 uur gekoeld blijven.

Heeft VIS IN DE BOX een winkel waar ik mijn bestelling kan ophalen?

Wij verkopen onze BOXEN uitsluitend online.

Top